Τετάρτη 10 Ιουνίου, ώρα 6.00μμ
O Δήμος Πέλλας στο πλαίσιο της δράσης της ΚΕΔΕ -6 για Έξω- θα πραγματοποιήσει Ποδηλατοδρομία στα Γιαννιτσά, την Τετάρτη 10 Ιουνίου, ώρα 6μμ, σε συνεργασία με την Τροχαία Γιαννιτσών, τους Φίλους ποδηλασίας Γιαννιτσών, καθώς και την ομάδα μαραθωνίου Γιαννιτσών.