«ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ» για πρώτη φορά στα Γιαννιτσά και ένας παραμυθένιος χώρος με λάμψη, χρώματα και στολίδια περιμένει να υποδεχθεί από 16 Δεκεμβρίου 2011 μέχρι και 6 Ιανουαρίου 2012, μικρούς και μεγάλους στον πεζόδρομο.
Οι νέες συνθήκες που διαμορφώνονται μετά την αιφνιδιαστική ανακοίνωση και πραγματοποίηση δημοπρασίας 1.640 στρεμμάτων του Ινστιτούτου Κτηνοτροφίας Γιαννιτσών, διαψεύδουν με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο τα όσα ανέφερε ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Κώστας Σκανδαλίδης σε πρόσφατο έγγραφό του που διαβιβάστηκε στη Βουλή, σύμφωνα με το οποίο η δραστηριότητα του Ινστιτούτου θα συνεχίσει να υφίσταται ανεξάρτητα από οποιαδήποτε διοικητική μεταρρύθμιση, ενόψει της επικείμενης συνένωσης του ΕΘΙΑΓΕ με άλλους εποπτευόμενους φορείς του Υπουργείου.
Ο Δήμος Πέλλας θα είναι πλέον ο επίσημος φορέας διαχείρισης του ΧΥΤΑ Γιαννιτσών (Σύνδεσμος 3ης Διαχειριστικής Ενότητας Ν. Πέλλας), κατόπιν ομόφωνης απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου του Συνδέσμου, την Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011.
Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης ο Δήμαρχος Πέλλας Γρηγόριος Στάμκος, έθεσε προβληματισμούς και ερωτηματικά αναφορικά με την ανάθεση του έργου σε ιδιώτη, ενώ παράλληλα πρότεινε ο Δήμος Πέλλας ν’ αναλάβει τη λειτουργία του ΧΥΤΑ με προγραμματική σύμβαση μεταξύ του Συνδέσμου και του Δήμου.{multithumb}
Λόγω της αργίας της 20ης Οκτωβρίου, η λαϊκή αγορά των Γιαννιτσών θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011.
Σύμφωνα με τις διατάξεις του παραπάνω νόμου, προβλέπεται η δυνατότητα ρύθμισης οφειλών προς τους Δήμους, με εξαίρεση τα πρόστιμα των αυθαίρετων κατασκευών.
Ο Δήμαρχος Πέλλας Γρηγόριος Σωτ. Στάμκος σας προσκαλεί να τιμήσετε με την παρουσία σας τις εορταστικές εκδηλώσεις σύμφωνα με το πρόγραμμα που ακολουθεί:
99η Επέτειος απελευθέρωσης των Γιαννιτσών από τον Τουρκικό Ζυγό
Ημέρα του Μακεδονικού Αγώνα
Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011{multithumb}
Γενικός σημαιοστολισμός
Φωταγώγηση οδών, πλατειών, δημοτικών δημοσίων καταστημάτων και ΝΠΔΔ
Ομιλίες και εκδηλώσεις στις Δημόσιες Υπηρεσίες, Οργανισμούς Δ.Δ. και Ι.Δ. και σε Σχολεία
Επίσκεψη στις Βρυξέλλες, θα πραγματοποιήσει ο Δήμαρχος Πέλλας κ. Γρηγόριος Στάμκος, προσκεκλημένος της Ευρωβουλευτή της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΠΑΣΟΚ κας Χρυσούλας Σαατζόγλου- Παλιαδέλη.
Η επίσκεψη στην έδρα των ευρωπαϊκών θεσμικών οργάνων, θα πραγματοποιηθεί στις 17-19 Οκτωβρίου 2011, με αφορμή τη σημαντική πρωτοβουλία της ενδοπεριφερειακής-διαδημοτικής συνεργασίας «Στις ρίζες του Μεγάλου Αλεξάνδρου» που ανέπτυξαν οι Δήμοι Βέροιας, Δίου-Ολύμπου, Νάουσας και Πέλλας, για την ανάδειξη των αρχαιολογικών μνημείων και γενικότερα της κεντρικής Μακεδονίας.{multithumb}
- Ανάπτυξη των στοιχείων του λαϊκού μας πολιτισμού (τοπικές παραδόσεις, γεύσεις, προϊόντα) που μπορούν να θέλξουν τον Ευρωπαίο πολίτη.
- Παρουσίαση της σύγχρονης τοπικής, επιχειρηματικής δραστηριότητας και καινοτομίας.
Ο Δήμαρχος συνομίλησε με τους καθηγητές και τους μαθητές και ενημερώθηκε για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν με την έναρξη της νέας σχολικής περιόδου.
Κατά την αποχώρησή του ευχήθηκε καλή σχολική χρονιά σε όλους και τους διαβεβαίωσε ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου θα καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να κυλήσει η χρονιά χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα.